Threads рік потому: перспективи для арбітражу
Спілкування, покупки, робота, розваги — не перелічити всього, що пропонують сьогодні юзерам соціальні мережі. Вони змагаються за увагу користувачів, пропонуючи нові інструменти та можливості. Одним платформам вдається роками тримати аудиторію, інші згасають так само швидко, як і спалахують.
Влітку 2023 року про себе гучно заявив Threads — аналог Twitter. Чи виправдала ця мережа покладені на неї надії, які її переваги, хто і де активно використовує Threads, та чи є тут перспективи для арбітражу трафіку — відповіді на ці та інші питання знайдете у цій статті.
Вибуховий Threads
Нова соціальна платформа Threads почала повноцінну роботу у липні 2023 року. Її засновник — “батько” відомого Facebook Марк Цукерберг, CEO Meta. Платформа за своєю суттю стала аналогом іншого сервісу мікроблогів — Twitter.
Meta запустила платформу приблизно у ста країнах. Щойно Threads побачив світ, рекорди не змусили себе чекати: за перші 7 годин існування соцмережі до неї приєдналися 10 млн юзерів. Для такого результату Instagram знадобилося 355 днів, а Facebook — 852. ChatGPT — єдиний онлайн-сервіс, який міг би позмагатися з новою соцмережею, проте у нього пішло на це 40 днів. Ба більше — відмітку у 100 млн користувачів Threads мав вже на п’ятий день після запуску.
За лічені дні в Threads з’явилися акаунти з мільйонами підписників. Першим у цьому став Mr. Beast (Джиммі Дональдсон), випередивши самого Цукерберга. Швидке зростання аудиторії в новій соцмережі пояснюється відсутністю реєстрації — авторизація здійснюється через Instagram, та й медійний буст Meta неабияк цьому посприяв.
Інше питання: чи мало суспільство потребу в новій соціальній платформі, коли вибір і так, здається, немалий? Тут і наближаємося до передумов, які стали каталізатором народження Threads. Звісно, йдеться про роботу Twitter з приходом Ілона Маска. Він змінював політику соцмережі, звільняв працівників, а влітку 2023-го з'явилася новина про запровадження обмежень на перегляди постів у Twitter, що викликало масове невдоволення користувачів.
Маск пояснював це надзвичайно високим рівнем збору даних і можливих маніпуляцій, запевняючи, що ці вимушені заходи — тимчасові. Однак будь-які ліміти лише дратують волелюбну аудиторію інтернету, тож мережею швидко завірусилися хештеги #GoodbyeTwitter, #RIPTwitter. Люди почали шукати альтернативу, і їм невдовзі її запропонували.
Дані станом на червень 2024 року
Недивно, що Threads невдовзі почали називати “вбивцею Twitter”. Ілон Маск навіть погрожував Цукербергу судом: ніби-то Meta найняла екс-працівників Twitter, які мали доступ до комерційних таємниць. Інша сторона ці звинувачення відкидала. “Конкуренція — це добре, шахрайство — ні”, — написав у своєму твіті Ілон Маск.
Поки “сильні світу цього” вирішують, хто ж там правий, Threads впевнено займає топові позиції серед соцмереж і розширює можливості своїх користувачів. Монетизацію теж обіцяли, щоправда за однієї умови: якщо зрозуміють, що впевнено прямують до 1 млрд користувачів (на момент написання статті цей показник — близько 200 млн).
Проте, схоже, Meta вже закладає ґрунт: в мережі з'явилися приклади того, як виглядатимуть рекламні пости в Threads із позначкою “Sponsored”. Такі публікації просуватимуться в стрічці релевантних користувачів, параметри розміщення будуть доступні в Meta Ads Manager. Наразі відомо, що команда Threads вивчає внутрішні процеси, реальних прикладів такої реклами поки немає.
Звісно, що поява монетизації в Threads — це нові потенційні можливості для арбітражників, особливо беручи до увагу активне використання фахівцями партнерського маркетингу Facebook та Instagram.
Рік Threads: аудиторія, ГЕО та статистика
В очікуванні монетизації можна проаналізувати, як сьогодні виглядає спільнота Threads, адже з моменту запуску платформи пройшло вже більше року — достатньо, аби зробити певні висновки. Пропонуємо дані, які точно зацікавлять вебмайстрів і маркетологів.
Отже, на сьогодні Threads налічує близько 200 млн користувачів. За серпень зафіксовано 113 млн візитів. Чоловіча аудиторія платформи дещо переважає — їх тут 58,86%, тоді як жінок — 41,14%.
Найбільше користувачів у віці 25-34 — це близько 30% від загальної кількості.
Лідер за кількістю юзерів — США, майже 19%. Далі йдуть Тайвань, Бразилія, Японія та В'єтнам.
А так виглядають основні канали трафіку Threads. Найбільше приносять соцмережі та Direct трафік.
Більшу частину соціального трафіку Threads отримує з Instagram, значно менше — з Facebook та Youtube.
І топ реферальних веб-сайтів, які спрямовують прямі посилання на Threads. У трійці за категоріями: новинні та медіа-платформи, діджитал-маркетинг, комп'ютерні технології.
Зареєстровані медійні персони та селебріті, звісно, швидко зібрали мільйони підписників. Ось десятка лідерів за цим показником:
А от і теми, які найбільше цікавлять користувачів нової соціальної мережі: лідерські позиції займає адалт. Також популярний новинний/медійний контент, відеоігри та все, що пов’язано з комп’ютерними технологіями.
За прогнозами, до 2025 року Threads може принести Meta 8 млрд доларів річного прибутку.
Перспективи для арбітражу в Threads
Як і кожна соціальна платформа, Threads має всі шанси стати ефективним інструментом для арбітражників. Щоб зрозуміти перспективи, насамперед коротко окреслимо можливості мережі.
Раніше ми вже зазначали, що Threads — це аналог Twitter, тобто являє собою класичний сервіс мікроблогів: короткі пости до 500 символів з можливістю додавати фото/відео матеріали, лайкати, коментувати і репостити публікації, стежити за іншими акаунтами. Інтерфейс додатку простий та інтуїтивно зрозумілий, що робить його легким у використанні.
Вагомий плюс — у Threads не потрібно шукати аудиторію з нуля. Платформа зв'язана з Instagram, тож ваш контент друзі неодмінно побачать. Але є інший бік медалі: видаляється акаунт в Threads лише разом з Instagram-профілем.
Функціонал Threads дозволяє створювати списки, анонсувати нові матеріали, проводити розіграші, робити відеоогляди товарів (розміщуємо промокод, QR-код або адресу сайту), просувати акаунти інших соцмереж. Для залучення підписників треба активно створювати контент, приєднуватися до обговорень в інших постах.
Співпраця з популярними інфлюенсерами — це безпрограшний варіант і у випадку
Threads. Бренди можуть просувати свої послуги чи товари через топових користувачів, що не тільки розширить аудиторію, а й підвищить рівень довіри до рекламованого продукту.
На певний час Threads може відродити інтерес до УБТ, адже всі можливості для цього є. Оскільки платформа відносно нова, спам-фільтри працюють ще не так ідеально. Висока активність дейтингових ботів вже була помічена в мережі. Їх врешті забанили, через надмірну відвертість контенту. Проте, якщо подавати його більш завуальовано, як це працює в TikTok, є ймовірність уникнути банів.
Добре працює в Threads нативна реклама, тож можна заробити на інтеграціях. Звісно, за умови достатньої кількості підписників.
Суттєва перевага — це клікабельні лінки, які можна розмістити не лише в описі профілю, а й залишити в коментарях. Йдеться не тільки про партнерські лінки, а й про перелив трафіку з різних профілів на основний, де й розташоване рекламне посилання. Звісно, вони будуть модеруватися ботами, але проблем з “білими” нішами точно не має бути. Що ж до решти, то перевірений спосіб — посилання на Telegram, який залишається найбільш лояльним у цьому сенсі майданчиком.
Корисна функція, яку запровадили в кінці літа, — це кроспостинг з Instagram і Facebook в Threads. Він дозволяє оновлювати водночас всі три платформи. Після публікації зображення з Instagram в Threads його підпис стає текстом для посту Threads, а хештеги перетворюються на звичайний текст. У Facebook кроспостинг застосовується лише у випадку постів із текстами та лінками.
Цей інструмент допомагає заощадити час, але слід враховувати різницю в поведінці користувачів у різних мережах. За можливості краще все ж таки адаптувати контент під кожний майданчик.
Для розуміння перспектив арбітражників у роботі з Threads, звертаємо увагу на дані статистики. Як видно, топ інтересів користувачів очолює категорія адалт. До того ж, як ми з'ясували раніше, кількість чоловіків у цій мережі домінує.
Не треба списувати інші вертикалі. Та ж нутра може гарно зайти, адже тема здоров'я не втрачає своєї актуальності.
Тема криптовалюти з'явилася на просторах Threads з моменту появи мережі, що цілком зрозуміло. Посилання на основний ресурс, креативи з промокодами та акціями, можливість говорити з цільовою аудиторією однією мовою – все це підвищує впізнаваність бренду і допомагає залучити трафік.
Щодо монетизації в Threads, то поки доведеться почекати. Але те, що вона неминуча, сумнівів немає. Навесні цього року розробники підігріли інтерес аудиторії, запропонувавши так звану бонусну програму в США для акаунтів, які мають в Instagram щонайменше 1000 підписників.
Заробіток авторів визначається ефективністю постів та їхньою кількістю за певний період часу. Якщо не вдалося зібрали мінімум для виплати, креатор залишається без грошей. Не монетизується контент, якщо він:
- порушує політику монетизації;
- порушує авторське право;
- написаний мовою, яка не підтримується бонусною програмою;
- зібрав менше 2500 переглядів.
Як зазначають експерти, Threads пропонує авторам різні умови монетизації залежно від залученості аудиторії. Наприклад, автор зі скріншоту нижче має 92 тис. підписників. Йому можуть виплатити 1500$ за 25 «кваліфікованих» постів.
Інколи сума бонусів може збільшитися до 5000$. Щоб досягти цієї позначки, треба мати певну кількість постів, які алгоритми мережі вважатимуть релевантними для заробітку.
Threads чи Twitter?
Той факт, що Threads виникла як альтернатива Twitter, заперечувати безглуздо, проте назвати ці дві платформи “ідентичними” теж не можна. Розглянемо їхні особливості та відмінності.
Обмеження за символами:
- довжина посту в Twitter — до 280 символів;
- довжина посту в Threads — до 500 символів.
Обмеження на відео:
- тривалість відео в Twitter — 2 хв і 20 сек;
- тривалість відео в Threads — 5 хв.
Облікові записи:
- Twitter дозволяє реєструватися без сторонніх профілів;
- для відкриття акаунту в Threads потрібен обліковий запис Instagram (ця зв'язка інколи грає в плюс, адже контент автоматично доступний підписникам Instagram; з іншого боку — неможливо видалити лише один із акаунтів, автоматично видаляються обидва).
Ім'я користувача:
- у Twitter користувач може обрати будь-яке ім'я;
- ім'я користувача в Threads таке ж, як у профілі Instagram, змінити його не можна.
Тенденції:
- Twitter відомий своїми трендами, що дає можливість користувачам дізнаватися про найбільш актуальні новини та події;
- Threads наразі не володіє подібним функціоналом.
Синя галочка:
- в Twitter — потрібна оплата;
- в Threads — автоматично отримуєте, якщо підтверджені в Instagram (до такого профілю довіри більше).
Повідомлення:
- в Twitter доступна функція листування з підписниками;
- в Threads поки відсутня ця можливість, спілкування можливе в коментарях.
Монетизація:
- в Twitter — підписки, розподілення доходів від реклами (premium users);
- в Threads монетизації наразі немає.
Стрічка:
- в Twitter є налаштування контенту, який буде показуватися в стрічці;
- в Threads ця фільтрація недосконала, алгоритми непрозорі.
Ну і, звісно, зважаємо на цифри. Різниця в кількості й активності підписників поки суттєва, але ж Threads існує лише трохи більше року — ситуація в теорії ще може змінитись на користь нової соцмережі.
Twitter і Threads мають певні відмінності, які впливають на можливості використання платформ в арбітражі трафіку. Але ж необхідності зупинятися лише на одній мережі немає: досягти більшого ефекту можна і комбінуючи різні підходи. Десь “вистрелить” краще адалт, десь — крипта чи гемблінг. Для розуміння перспектив варто тестувати різні зв’язки, відстежувати настрої аудиторії в контексті тематики вертикалей, оптимізувати стратегію.
Висновок
Соціальній мережі Threads з перших днів існування вдалося показати рекордні цифри підписників. Виступаючи аналогом Twitter, платформа не є його копією. І в цьому є свої переваги для тих, хто шукає нові майданчики для реклами. Скептики, які прогнозували Threads долю Clubhouse, можуть розслабитися: вже більше року мережа розвивається, збільшується і, можливо, невдовзі “озброїться” рекламним кабінетом і монетизацією, на яку так чекають блогери та маркетологи.
Останнє редагування: 23.09.2024